На урок хімії заходити за посиланням :https://meet.google.com/xth-iqtp-rid
Урок 21.12.2023
Тема: Сульфатна кислота
1.З презентації випишіть в конспект інформацію лише про сульфатну кислоту
2.Параграф підручника опрацювати 3.Тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4125474На тест відведено лише 20 хвилин
1.З презентації випишіть в конспект інформацію лише про сульфатну кислоту
2.Параграф підручника опрацювати
3.Тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4125474
На тест відведено лише 20 хвилин
Урок 19.05.2023
Тема: Навчальний проект1.Зробіть навчальний проект на одну з тем:- Воднева енергетика:переваги і перспективи
2.Нідішліть зроблений проект( фотозвіт роботи, написаної в зошиті, або презентацію) на = електронну адресу: tur.inna.volodumurivna@gmail.com
- Воднева енергетика:переваги і перспективи
Урок 18.05.2023
Тема:"Зелена хімія": сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією
1.Опрацюйте параграф 36 підручника2.Поясніть суть поняття "зелена хімія". Дайте письмове визначення.3.Основні шляхи її розвитку
3.Випишіть 5 завдань "зеленої хімії"4.Виконайте письмово №288,289 (с.222 підручника)Роботи надішліть на Вайбер
05.05.2023
Тема: Роль хімії у створенні нових матеріалів, розв'язанні продовольчої, енергетичної проблем
1.Перегляньте про матеріал майбутнього- графенТож які переваги він має і як саме можна їх використати?Напишіть.
2.Перегляньте відео про роль хімії у вирішенні енергетичних проблем:В чому перевага водневої енергетики?Напишіть в зошит
3.Перегляньте відео про роль хімії у вирішенні продовольчих проблем:
4.Перевірте знання -тестування
1.Перегляньте про матеріал майбутнього- графен
Тож які переваги він має і як саме можна їх використати?Напишіть.
2.Перегляньте відео про роль хімії у вирішенні енергетичних проблем:
В чому перевага водневої енергетики?Напишіть в зошит
3.Перегляньте відео про роль хімії у вирішенні продовольчих проблем:
4.Перевірте знання -тестування
04.05.2023
Тема:Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямків технологій, розв'язанні сировинної , екологічної проблем
1.Опрацюйте новий матеріал за презентацією та відео2.Прочитайте параграфи 34, 35.3.Пройдіть тест
1.Опрацюйте новий матеріал за презентацією та відео
2.Прочитайте параграфи 34, 35.
3.Пройдіть тест
Урок 21.04.23Тема: Розв`язування задач і вправ з теми "Металічні елементи"
1.Виконайте завдання (натисніть надіслати тест )
2.Всі розрахунки пишіть в робочому зошиті (перевірю їх наявність )
3.Оцінку вам повідомлю
1.Виконайте завдання (натисніть надіслати тест )
2.Всі розрахунки пишіть в робочому зошиті (перевірю їх наявність )
3.Оцінку вам повідомлю
Урок 20.04.23Тема: Розв`язування розрахункових задач і вправ з теми "Неорганічні речовини та їх властивості"
1. Обчисліть масу масову частку алюмінію в алюміній карбіді Al4C3
2. Вставте пропущені формули речовин, урівняйте:
3. На розчин магній хлориду , що містить масу солі 10г подіяли 10,6 г натрій карбонату. Яка маса осаду утворилась? Розрахуйте за рівнянням реакції.(Тип :Задача на надлишок? Високий рівень)
4. Напишіть рівняння реакцій за схемою:
S→SO2 →SO3 →H2SO4 →CaSO4
1. Обчисліть масу масову частку алюмінію в алюміній карбіді Al4C3
2. Вставте пропущені формули речовин, урівняйте:
3. На розчин магній хлориду , що містить масу солі 10г подіяли 10,6 г натрій карбонату. Яка маса осаду утворилась? Розрахуйте за рівнянням реакції.(Тип :Задача на надлишок? Високий рівень)
4. Напишіть рівняння реакцій за схемою:
S→SO2 →SO3 →H2SO4 →CaSO4
Домашнє завдання:
На технічний алюміній масою 50 г, що містить 15 % домішок, подіяли хлоридною кислотою. Який об’єм водню (н. у.) утвориться?Домішки не реагують з кислотою(Достатній рівень )
Урок 07.04.2023
Тема:Генетичні зв`язки між основними класами неорганічних сполук
1.Виконайте завдання:
Al → Al2O3 → Al(NO3)3 → Al2O3 →AlCl3 →Al(OH)3
Mg → MgO → Mg(NO3)2 →Mg(OH)2 →MgSO4 →MgO.
SO2 →SO3 →H2SO4 →Na2SO4
Складіть відповідні хімічні рівняння
Всі виконані завдання , включаючи завдання за 06.04, включено до тесту, лише необхідно внести відповіді.
Зверніть увагу : при підрахунку суми коефіцієнтів у рівнянні (немає коефіцієнта - 1)
2NaOH+ H2SO4 = Na2SO4 +2H2O
2 + 1 + 1 + 2 = 6
2. Пройдіть тестування
Урок 06.04.2023
Тема:Генетичні зв`язки між основними класами неорганічних сполук
1.Пригадайте класи неорганічних сполук за таблицею
1.Пригадайте класи неорганічних сполук за таблицею
2. Пригадайте відмінність між основними та кислотними оксидами:
основні- оксиди металічних елементів, адже їм відповідають основи,кислотні - оксиди неметалічних елементів, їм відповідають кислоти
2. Пригадайте відмінність між основними та кислотними оксидами:
основні- оксиди металічних елементів, адже їм відповідають основи,
кислотні - оксиди неметалічних елементів, їм відповідають кислоти
3.Перегляньте моє відеопояснення.
3.Перегляньте моє відеопояснення.
4.Виконайте завдання, що розміщено в кінці пояснення (генетичний зв`язок металу Fe та неметалу P):Fe→FeO→Fe(NO3)2→Fe(OH)2P→P2O5→H3PO4→K3PO4Складіть відповідні хімічні рівняння
4.Виконайте завдання, що розміщено в кінці пояснення (генетичний зв`язок металу Fe та неметалу P):
Fe→FeO→Fe(NO3)2→Fe(OH)2
P→P2O5→H3PO4→K3PO4
Складіть відповідні хімічні рівняння
Урок 23.03.2022Тема: Біологічне значення металічних та неметалічних елементівОпрацюй параграф 32.Завдання 1.Перегляньте матеріали про дію металічних елементів на організм
Тема: Біологічне значення металічних та неметалічних елементів
Опрацюй параграф 32.
Завдання 1.Перегляньте матеріали про дію металічних елементів на організм
Завдання 2.Складіть таблицю "Біологічна роль неметаталічних елементів "-Фосфору-Нітрогену-Карбону-Оксигену-СульфуруМатеріали шукайте в інтернеті !!!
Завдання 3. Пройдіть тестуванняДомашнє завдання: Обчисліть масу Карбону( 21%) та Фосфору(0,95%) у вашому організмі (масу свого тіла беремо за 100%)
Урок 22.03.22
Тема: Розв`язування розрахункових і творчих задач і вправ
1.Розгадай, про які метали йде мова...Війська Александра Македонського завойовували країни Азії. Після того, як вони вступили на територію Індії, воїни почали тяжко хворіти шлунково-кишковими захворюваннями. Рядові воїни хворіли частіше ніж, командири, хоча всі зна-ходилися в однакових умовах. Безсилі солдати відмовились йти до берегів Гангу, куди вела Александра жага нових завоювань. Восени 326р. війська Александра почали відступати. З якого посуду пили воду воєначальники і рядові солдати? Ці метали - ... та....
Дай відповіді на питання:2. Чи можна ставити молоко для скисання в алюмінієву каструлю ?Чому?
Розв`яжи задачі практичного змісту:3.У шматку білого пшеничного хліба міститься 0,8 мг Феруму. Скільки шматків хліба потрібно з’їдати в день для задоволення добової потреби в цьому елементі (18 мг)?4.В одній склянці молока міститься 28 мг Кальцію. Скільки треба випивати в день молока для постачання до вашого організму достатньої кількості цього елементу(1000 мг) ?5.Закінчити хімічні рівняння, заповнити пропуски:Li2O + ...→ ...Н2О + ...LiNO3 Mg + HCl→...+...(газ) Ca(OH)2 + ...→Н2О +кальцій сульфатCaO + SO2= ....
1.Розгадай, про які метали йде мова...
Війська Александра Македонського завойовували країни Азії. Після того, як вони вступили на територію Індії, воїни почали тяжко хворіти шлунково-кишковими захворюваннями. Рядові воїни хворіли частіше ніж, командири, хоча всі зна-ходилися в однакових умовах. Безсилі солдати відмовились йти до берегів Гангу, куди вела Александра жага нових завоювань. Восени 326р. війська Александра почали відступати. З якого посуду пили воду воєначальники і рядові солдати?
Ці метали - ... та....
Дай відповіді на питання:
2. Чи можна ставити молоко для скисання в алюмінієву каструлю ?Чому?
Розв`яжи задачі практичного змісту:
3.У шматку білого пшеничного хліба міститься 0,8 мг Феруму. Скільки шматків хліба потрібно з’їдати в день для задоволення добової потреби в цьому елементі (18 мг)?
4.В одній склянці молока міститься 28 мг Кальцію. Скільки треба випивати в день молока для постачання до вашого організму достатньої кількості цього елементу(1000 мг) ?
5.Закінчити хімічні рівняння, заповнити пропуски:
Li2O + ...→ ...Н2О + ...LiNO3
Mg + HCl→...+...(газ)
Ca(OH)2 + ...→Н2О +кальцій сульфат
CaO + SO2= ....
Урок 16.03.2022Тема :Якісні реакції на катіони.Лабораторні досліди
Перегляньте відеоДослід1.Виявлення йонів амонію
Дослід 2 .Виявлення йонів Алюмінію
3.Виявлення йонів Барію
Всі побачені досліди опиши в робочому зошиті за планом:Зробіть таблицю- Назва досліду( 1 колонка)
- спостереження( 2 колонка)
- Рівняння реакції(3 колонка)
- Висновок ( 4 колонка)
Урок 15.03.2022
Урок 16.03.2022
Тема :Якісні реакції на катіони.Лабораторні досліди
Перегляньте відео
Дослід1.Виявлення йонів амонію
Дослід 2 .Виявлення йонів Алюмінію
3.Виявлення йонів Барію
Всі побачені досліди опиши в робочому зошиті за планом:
Зробіть таблицю
- Назва досліду( 1 колонка)
- спостереження( 2 колонка)
- Рівняння реакції(3 колонка)
- Висновок ( 4 колонка)
Тема:Якісні реакції на деякі йони
Конференція в Zoom об 11.25
Конференція в Zoom об 11.25
1.Опрацюйте презентацію 2.Зробіть короткий конспект.3.Перевірте знання в ході тестування ( клікнути )4.Домашнє завдання: виконайте завдання з останнього слайду презентації
Урок 20.01.2021
Тема: Фізичні властивості металів на основі їхньої будови
1.Опрацюйте в підручнику с.135-136 та Пояснення2.Вивчіть фізичні властивості металів3.Випишіть в зошит рекордсменів серед металів по твердості, густині, пластичності, температурах плавлення 4.Чому металічний зв`язок в металів спричиняє ковкість та металічний блиск?Поясніть письмово.5.Домашнє завдання: Перегляньте записи в робочому зошиті за вересенть 2020 р, за зразком зобразіть схему будови атома Алюмінію , електронну формулу атома та його йона.Опишіть фізичні властивості цього металу.
Урок 21.10.2020
Тема: Узагальнення та систематизація знань.Виконання різнорівневих завдань з теми"Хімічний зв`язок і будова речовини"
1.Виконай завдання2.Надішли виконану в зошиті роботу на електронну адресу: tur.inna.volodumurivna@gmail.com
Урок 19.10.2020
Тема: Навчальний проект1.Зроби навчальний проект на одну з тем:- Застосування рідких кристалів
- Використання речовин з різними видами хімічних зв`язків у техніці
- Значення водневих зв`язків для організації структур біополімерів.
2.Нідішли зроблений проект( фотозвіт роботи, написаної в зошиті, або презентацію) на електронну адресу: tur.inna.volodumurivna@gmail.com
- Застосування рідких кристалів
- Використання речовин з різними видами хімічних зв`язків у техніці
- Значення водневих зв`язків для організації структур біополімерів.
Урок 17.03.2023Тема: Біологічне значення металічних та неметалічних елементів
Опрацюйте параграф 32.Завдання 1.Перегляньте відеоматеріал про біологічну роль металічних елементів . Коротоко про головне запишіть .
Опрацюйте параграф 32.
Завдання 1.Перегляньте відеоматеріал про біологічну роль металічних елементів . Коротоко про головне запишіть .
Завдання 2.Законспектуйте коротко "Біологічна роль неметаталічних елементів "
Роль Нітрогену шукайте самостійно!
Матеріали :
Завдання 3. Пройдіть тестуванняДомашнє завдання: Обчисліть масу Карбону( 21%) та Фосфору(0,95%) у вашому організмі (масу свого тіла беремо за 100%)
Завдання 3. Пройдіть тестування
Урок 16.03.2023Тема: Якісні реакції на деякі йони
Відео (клікнути)Описати письмово кожен лабораторний дослід (їх 8) за планом:-назва досліду-спостереження-рівняння реакцій у молекулярній, повній йонній( якщо вмієте) та скороченій йонній формах(багато підказок є на відео, перегляньте його уважно).При написанні йонних рівнянь використовуйте таблицю розчинності , що на форзаці в кінці підручника.Параграф 31опрацюйте.Домашнє завдання: №250(с.192)
Відео (клікнути)
Описати письмово кожен лабораторний дослід (їх 8) за планом:
-назва досліду
-спостереження
-рівняння реакцій у молекулярній, повній йонній( якщо вмієте) та скороченій йонній формах(багато підказок є на відео, перегляньте його уважно).При написанні йонних рівнянь використовуйте таблицю розчинності , що на форзаці в кінці підручника.
Параграф 31опрацюйте.
Домашнє завдання: №250(с.192)
Урок 03.03.2023
Тема:Сполуки Алюмінію
1. Опрацювати параграф у підручнику 24 (від с.145 до кінця)
Урок 02.03.2023
Тема:Алюміній: фізичні та хімічні властивості
1. Опрацювати параграф у підручнику 242. За презентацією виконати вміщені там завдання: скласти рівняння реакцій з електронним балансом(де це потрібно), виконати завдання 12,13,14 слайдів.Роботу виконувати в робочому зошиті .
1. Опрацювати параграф у підручнику 24
2. За презентацією виконати вміщені там завдання: скласти рівняння реакцій з електронним балансом(де це потрібно), виконати завдання 12,13,14 слайдів.Роботу виконувати в робочому зошиті .
Урок 24. 02.2023
Тема:Поняття про жорсткість води та способи її усунення
1. Опрацювати параграф у підручнику 28
2. За презентацію писати конспект та виконати вміщені там завдання: скласти йонні рівняння, дописати індекси , коефіцієнти в рівняннях реакцій
2. За презентацію писати конспект та виконати вміщені там завдання: скласти йонні рівняння, дописати індекси , коефіцієнти в рівняннях реакцій
Урок 23. 02.2023
Тема:Солі.Їх поширення в природі.Середні та кислі солі
1. Пояснення параграф у підручнику 272. Серед наведених речовин випишіть лише назви солей: літій гідроксид, калій сульфат, барій оксид, кальцій флуорид, барій нітрат, гдроген хлорид, купрум ( ІІ) хлорид , натрій силікат, силікагель, купрум(ІІ) гідроксид.3.За назвами солей , які ви виписали, складіть хімічні формули 4. Обчисліть масові частки елементів в кислій солі калій дигідрогенортофосфаті KH2PO4Хто не вміє самостійно розв'язувати , виконайте №215( с.170 підручника)Домашнє випереджальне завдання : Які солі спричиняють твердість води ?Орієнтуйтеся на матеріал параграфу 28
1. Пояснення
параграф у підручнику 27
2. Серед наведених речовин випишіть лише назви солей: літій гідроксид, калій сульфат, барій оксид, кальцій флуорид, барій нітрат, гдроген хлорид, купрум ( ІІ) хлорид , натрій силікат, силікагель, купрум(ІІ) гідроксид.
3.За назвами солей , які ви виписали, складіть хімічні формули
4. Обчисліть масові частки елементів в кислій солі калій дигідрогенортофосфаті
KH2PO4
Хто не вміє самостійно розв'язувати , виконайте №215( с.170 підручника)
Домашнє випереджальне завдання : Які солі спричиняють твердість води ?
Орієнтуйтеся на матеріал параграфу 28
Урок 16 - 17. 02.2023
Тема:Основи.Властивості , застосування гідроксиду Натрію і Кальцію
1 Написати розгорнутий конспект, як подає ВідеопоясненняОписувати досліди, які вам показано, також треба, треба писати й теорію (рівняння)2. Схеми застосування NaOH та Ca(OH)2 запишіть .Конспект обов'язково буде перевірено і оцінено наступного тижня.3.Пройти тестування ( оскільки ця тема розрахована на два уроки , то матимете другу оцінку - результат тесту).Увага ! В 14 питанні обрати 5 відповідей.Успіхів вам!
1 Написати розгорнутий конспект, як подає Відеопояснення
Описувати досліди, які вам показано, також треба, треба писати й теорію (рівняння)
2. Схеми застосування NaOH та Ca(OH)2 запишіть .Конспект обов'язково буде перевірено і оцінено наступного тижня.
3.Пройти тестування ( оскільки ця тема розрахована на два уроки , то матимете другу оцінку - результат тесту).Увага ! В 14 питанні обрати 5 відповідей.
Успіхів вам!
Урок 03.02.2023
Тема:Узагальнення знань з теми "Неметали та їх сполуки"
Роботу виконати на подвійному листку.2. Здати в понеділок 06.02.2023
Роботу виконати на подвійному листку.
2. Здати в понеділок 06.02.2023
Урок 02.02.2023
Тема:Сучасні силікатні матеріали
За відео зробіть конспект
За відео зробіть конспект
Урок 19-20 .01.2023
Тема:Алотропія.Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів
Презентацію опрацюйте 2.Завдання останнього слайду презентації виконайте (там 4 завдання)3.Пройдіть тестування
Презентацію опрацюйте
2.Завдання останнього слайду презентації виконайте (там 4 завдання)
3.Пройдіть тестування
Урок 22.12.2022
Тема:Оксиди неметалічних елементів
1. ПрезентаціяПояснення теми перегляньте, виконайте завдання останнього слайду презентації 2.Параграф 20 опрацювати 3.Пройти тестування
1. Презентація
Пояснення теми перегляньте, виконайте завдання останнього слайду презентації
2.Параграф 20 опрацювати
3.Пройти тестування
Урок 09.12.2022
Тема:Хімічні властивості і застосування неметалів
Про застосування неметалів випиши 3 галузі , які тебе найбільш зацікавили2.Параграф 17 опрацювати 3.Пройти тестування4.Завдання додому: №121.Не просто скласти хімічні рівняння, а й дати назву продуктам реакції(підписати під кожною формулою )
Про застосування неметалів випиши 3 галузі , які тебе найбільш зацікавили
2.Параграф 17 опрацювати
3.Пройти тестування
4.Завдання додому: №121.Не просто скласти хімічні рівняння, а й дати назву продуктам реакції(підписати під кожною формулою )
Урок 08.12.2022
Тема: Контрольна робота з теми "Хімічні реакції"
1. Завдання контрольної роботи 2.Роботу писати на подвійних листках у клітинку .Здати у п'ятницю 09.12
1. Завдання контрольної роботи
2.Роботу писати на подвійних листках у клітинку .Здати у п'ятницю 09.12
Урок 17-18.11.2022
Тема: Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції
1. Теоретичний блок (з прикладами розв'язування)
На уроці в Zoom ми розв'язуємо 1- 3 задачу , на самостійну роботу 4 і 5 задачі
1. Теоретичний блок (з прикладами розв'язування)
На уроці в Zoom ми розв'язуємо 1- 3 задачу , на самостійну роботу 4 і 5 задачі
Урок 04.11.2022
Тема: Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму
1.Переглятьте відеоурок:https://www.youtube.com/watch?v=GLldm1vXswg2.За відео запишіть схему елемента Якобі-Даніеля(6:07 хв)3.Запишіть схему Mg/Zn гальванічного елемента за відеоуроком(14:59)4.Перегляньте ксперимент з Zn/Cu гальванічним елементом за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=M5EqaLAcgaY5.На високий рівень- поясніть , чому ж відро покривають цинком (оцинковують).Яка тут гальванічна пара?Запишіть схему гальванічного елемента за зразком 4 завдання.
1.Переглятьте відеоурок:https://www.youtube.com/watch?v=GLldm1vXswg
2.За відео запишіть схему елемента Якобі-Даніеля(6:07 хв)
Урок 03.11.2022
Тема: Гідроліз солей.Кислотність розчинів солей
1.Пригадайте, що таке гідролізЯкі солі не гідролізують ( не вступають в р-ції обміну з водою)?Це солі, що містять катіон сильної основи і аніон сильної кислотиНаприклад Na+ - це катіон сильної основиJ- аніон сильної кислотисіль натрій йодид не гідролізує NaJ+HOH≠Барій нітрат, натрій хлорид, калій сульфат, барій бромід , кальцій йодид тощо не зазнають гідролізу.
1.Пригадайте, що таке гідроліз
Які солі не гідролізують ( не вступають в р-ції обміну з водою)?
Це солі, що містять катіон сильної основи і аніон сильної кислоти
Наприклад Na+ - це катіон сильної основи
J- аніон сильної кислоти
сіль натрій йодид не гідролізує
NaJ+HOH≠
Барій нітрат, натрій хлорид, калій сульфат, барій бромід , кальцій йодид тощо не зазнають гідролізу.
Лабораторний дослід № 1 Визначення pH середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів : https://www.youtube.com/watch?v=GtyhNbwHBho
Опишіть в робочому зошиті хід досліду, спостереження.Складіть рівняння реакцій гідролізу даних речовин (не менше трьох)
Опишіть в робочому зошиті хід досліду, спостереження.
Складіть рівняння реакцій гідролізу даних речовин (не менше трьох)
Урок 21.10.2022
Тема: Необоротні і оборотні хімічні процеси .Хімічна рівновага .Принцип Ле-Шательє
Вивчення матеріалу за навчальним відео:https://www.youtube.com/watch?v=D-YNq2r1MN01.Поясніть відмінність між оборотними та необоротними реакціями ( письмово в зошиті )2.Запишіть в зошитУмовою необоротності хімічних реакцій є:- утворення нерозчинної речовини (осаду):
Na2SO4+BaCl2=2NaCl+BaSO4↓ ;- утворення летких або газоподібних речовин:
H2SO4+MgCO3=MgSO4+H2O+CO2↑ ;- утворення малодисоційованих речовин(води)
NaOH+HCl=NaCl+H2O .3.Що таке хімічна рівновага, які чинники на неї впливають ?4.Чи є ця реакція оборотною? - 55
5.Куди зміститься хімічна рівновага при збільшенні тиску у реакції 2SO2+O2⇄2SO3
Вивчення матеріалу за навчальним відео:https://www.youtube.com/watch?v=D-YNq2r1MN0
1.Поясніть відмінність між оборотними та необоротними реакціями ( письмово в зошиті )
2.Запишіть в зошитNa2SO4+BaCl2=2NaCl+BaSO4↓ ;H2SO4+MgCO3=MgSO4+H2O+CO2↑ ;NaOH+HCl=NaCl+H2O .3.Що таке хімічна рівновага, які чинники на неї впливають ?
Умовою необоротності хімічних реакцій є:
- утворення нерозчинної речовини (осаду):
- утворення летких або газоподібних речовин:
- утворення малодисоційованих речовин(води)
4.Чи є ця реакція оборотною?
- 55
5.Куди зміститься хімічна рівновага при збільшенні тиску у реакції
Урок 20.10.2022Тема: Узагальнення знань з теми "Хімічний зв'язок і будова речовини"
В робочому зошиті пишете самостійну роботу
Завдання (клікнути)
Зошити здати в п'ятницю 21.10 до 16.00.Ящик Тур І.В. у вестибюлі школи
Урок 14.10.2022Тема: Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови
Презентація (клікнути).Створити порівняльну таблицю"Речовини атомної, молекулярної, йонної , металічної будови та їх властивості"
Домашнє завдання: зробити проект на одну із тем:
Тестування (клікнути на виділене слово)
Урок 13.10.2022Тема: Кристалічний і аморфний стан твердих речовин
Презентація (клікнути)
1.Накресліть і заповніть порівняльну таблицю , де буде відображено відмінності між речовинами кристалічної та аморфної будови
2-Наведіть приклади 5 речовин кристалічних та галузі їх використання;
3-Наведіть приклади 2 аморфних речовин.Опишіть їх використання
4-Що таке кристалічна гратка ? чи є вона в натрій хлориді ? який її тип?
5-Які сонячні панелі кращі з моно- чи полікристалів?
Тест на останньому слайді презентації ( письмово в зошиті)
Тест онлайн пройти до 14 жовтня
Урок 07.10.2022Тема: Природа хімічного зв'язку.Металічний зв'язок
Презентація (клікнути)
Виконати письмово:
-які особливості металічної кристалічної гратки ?
-які фізичні властивості обумовлює металічний зв'язок?
-зв'язок в металах схожий до йонного тим, що ...( продовжіть думку)
-Наведіть приклади 5 металів , що своїми характеристиками дещо вирізяються серед інших?(наприклад ,найбільш тугоплавким металом є -..., а ковким - ...)
-як металічний зв'язок служить людству?
Урок 06.10.2022Тема: Природа хімічного зв'язку. Водневий зв'язок
Презентація (клікнути)
Виконати письмово:
-зобразити в зошиті водневий зв'язок між молекулами води
-які фізичні властивості обумовлює водневий зв'язок між молекулами ?
-в яких речовинах присутній даний вид зв'язку?
-який зв'язок поняття "нейстон"( біологічне поняття) з поняттям "водневий зв'язок"( хімічне поняття)?Доведіть його важливість для певних організмів.
Домашня робота : прочитати параграф підручника
Урок 25.05.
Тема: Підсумкова робота
Ми закінчили шкільний курс хімії - науки про перетворення речовин.
Можливо, хімія не стане вашою професією, але щодня ви неодмінно будете зустрічатися з хімічними речовинами.
Дотримуйтесь правил безпечного поводження з ними!
А зараз пройдіть підсумкове тестування ( до 25.05 бажано)Урок 24.05
Тема: Повторення .Типи хімічних реакцій
1.Зі с. 226-227 випишіть приклади рівнянь реакцій сполучення , розкладу, заміщення , обміну
2.Пройдіть тестування
1.Зі с. 226-227 випишіть приклади рівнянь реакцій сполучення , розкладу, заміщення , обміну
2.Пройдіть тестування
Урок 18.05
Тема: Повторення .Хімічні властивості неорганічних сполук
Розгляньте додаток ІІІ ( с. 225-227 підручника) та пригадайте властивості неорганічних сполук.Пройдіть тест
Урок 17.05
Тема: Повторення. Класифікація неорганічних сполук за складом і властивостями
Розгляньте додаток ІІ ( с. 224-225 підручника)Виконайте завдання письмово:1.Дайте визначення оксидів .Як розпізнати кислотні та основні оксиди?Приведіть по 3 приклади2.Дайте визначення основ.Основи поділяють на розчинні та нерозчинні.За таблицею розчинності складіть 5 формул нерозчинних основ та 3 формули розчинних основ ( лугів), назвіть їх.3.Дайте визначення кислот .Їх класифікують за основністю: одноосновні( мають 1 атом Гідрогену), двохосновні ( 2 Н), трьохосновні (3Н).Приведи по 2 приклади кислот кожної групи.4.Дайте визначення солей.Солі бувають середні, кислі( в назві присутнє слово ГІДРОГЕН), основні( в назві присут нє слово ГІДРОКСО)Складіть формули барій нітрату, калій сульфіту, натрій гідрогенсульфіду, алюміній дигідроксоброміду, ферум(ІІІ) сульфату, калій силікату, цинк гідроксохлориду, натрій дигідрогенортофосфату.Розділи формули солей на три групи
Надішліть фотозвіт виконаної роботи на Вайбер
Урок 11.05.
Тема: Узагальнення знань "Хімія і прогрес людства"
Виконайте підсумкову роботу .Надішліть на перевірку. Не зволікайте, робіть вчасно !!!Чекаю ваших робіт!
Урок 10.05.
Тема: Роль хімії в сучасному матеріальному виробництві. Нанотехнології
Перегляньте відео
Прочитайте матеріал
Дайте відповідь на питання:" Які проблеми людства можуть вирішити нанотехнології?".Надішліть фото вашої роботи на Вайбер в приватні повідомлення.
Урок 09.05.
Тема:Навчальний проект "Роль хімії у моєму житті"
1.Підберіть матеріал з Інтернету.Знайдіть якомога більше того, що пов`язує ваше власне життя з досягненнями хімічної науки2.Створіть власну презентацію, не скачуйте з Інтернету !!!Буду звіряти3.Надішліть на електронну адресу: tur.inna.volodumurivna@gmail.com
Урок 04.05.2022
Тема:"Зелена хімія": сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією
1.Опрацюйте параграф 36 підручника
2.Поясніть суть поняття "зелена хімія". Дайте письмове визначення.
3.Основні шляхи її розвитку
3.Випишіть 5 завдань "зеленої хімії"
4.Виконайте письмово №288,289 (с.222 підручника)
Урок 03.05.2022
Тема:Розв'язування задач та вправ
1.Перегляньте відео 1 як зразок :
1.Перегляньте відео 1 як зразок :
1.2. Задача. Обчисли, які маси амоніаку NH3 та нітратної кислоти потрібно взяти для добування 100 г амоніачної селітри NH4NO3.Людина використовує цю речовину як азотне добриво у сільському господарстві
2.Переглятьте відео 2 як зразок:
2.2.Задача. Визначте елемент ІІІ групи, якщо його масова частка в оксиді 53%.Де люди використовують цей оксид?
3.Виконайте завдання: №227,279 (с. 212-213)
2.2.Задача. Визначте елемент ІІІ групи, якщо його масова частка в оксиді 53%.Де люди використовують цей оксид?
3.Виконайте завдання: №227,279 (с. 212-213)
Урок 26.04.2022
Контрольна робота "Металічні елементи та їх сполуки"
Виконайте завдання. Пишіть в зошитах1. Вкажіть, де розташований Ферум у ПС: а) у верхній правій частині; б) у VIII групі головній підгрупі; в) у VIII групі побічній підгрупі; г) у III групі побічній підгрупі;
2. Вкажіть, чим можна пояснити спільне у фізичних властивостях металів: а) утворенням іонів; б) утворенням спільних електронних пар; в) особливостями будови металічної кристалічної ґратки; г) утворенням диполів.
3. Позначте метали, що мають забарвлення: A. Залізо та цинк; Б. Алюміній та хром; B. Калій і натрій; Г. Мідь та золото.
4. Позначте формулу алюміній(ІІІ) оксиду: A. Lа2О3; Б. Аl2O3; B. АlО; Г. Al2О.
5. Вкажіть речовину, яка не може реагувати з кальцієм: а) H2O; б) S; в) HCl; г) SO2.
6.Позначте металічні р-елементи:а). Купрум;б) Плюмбум;в) Станум; г)Хром; Д)Аурум; Е) Талій.
7.Вкажіть речовини А і С у схемі Fe + A→ Fe3O4 + C:а) H2; б) Аl; в) H2O; г) O2Запишіть рівняння реакції.8.Обчисліть масову частку феруму у ферум( ІІІ) оксиді
9. Вкажіть послідовність послаблення металічних властивостей:а) Са; б) Mg; в) Be; г) Sr. 10.Здійснити перетворення( скласти 5 рівнянь реакцій )-високий рівень
Ba(OH)2 ←Ba →BaO → BaCl2→ BaSO4 → Ba(NO3)2Роботу надішліть на перевірку на Вайбер( останній термін здачі контрольних робіт- 29.04
Урок 20.04.22Тема: Узагальнення знань з теми з теми "Металічні елементи та їх сполуки"
Урок 26.04.2022
Контрольна робота "Металічні елементи та їх сполуки"
Виконайте завдання. Пишіть в зошитах
Контрольна робота "Металічні елементи та їх сполуки"
Виконайте завдання. Пишіть в зошитах
1. Вкажіть, де розташований Ферум у ПС:
а) у верхній правій частині; б) у VIII групі головній підгрупі;
в) у VIII групі побічній підгрупі; г) у III групі побічній підгрупі;
2. Вкажіть, чим можна пояснити спільне у фізичних властивостях металів:
а) утворенням іонів; б) утворенням спільних електронних пар;
в) особливостями будови металічної кристалічної ґратки;
г) утворенням диполів.
3. Позначте метали, що мають забарвлення:
A. Залізо та цинк; Б. Алюміній та хром;
B. Калій і натрій; Г. Мідь та золото.
4. Позначте формулу алюміній(ІІІ) оксиду:
A. Lа2О3; Б. Аl2O3; B. АlО; Г. Al2О.
5. Вкажіть речовину, яка не може реагувати з кальцієм:
а) H2O; б) S; в) HCl; г) SO2.
6.Позначте металічні р-елементи:
а). Купрум;б) Плюмбум;в) Станум; г)Хром; Д)Аурум; Е) Талій.
7.Вкажіть речовини А і С у схемі Fe + A→ Fe3O4 + C:
а) H2; б) Аl; в) H2O; г) O2
Запишіть рівняння реакції.
8.Обчисліть масову частку феруму у ферум( ІІІ) оксиді
9. Вкажіть послідовність послаблення металічних властивостей:
а) Са; б) Mg; в) Be; г) Sr.
10.Здійснити перетворення( скласти 5 рівнянь реакцій )-високий рівень
Ba(OH)2 ←Ba →BaO → BaCl2→ BaSO4 → Ba(NO3)2
Роботу надішліть на перевірку на Вайбер( останній термін здачі контрольних робіт- 29.04
1.Виконайте завдання за презентацією
Пишете завдання та відповідь до нього
2.Надсилаєте на перевірку
1.Виконайте завдання за презентацією
Пишете завдання та відповідь до нього
2.Надсилаєте на перевірку
Урок 19.04.2022
Тема: Навчальний проект1.Зробіть навчальний проект на одну з тем:- раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля
- Неорганічні речовини у харчовій промисловості
2.Нідішліть зроблений проект( фотозвіт роботи, написаної в зошиті, або презентацію) на Вайбер або електронну адресу: tur.inna.volodumurivna@gmail.com
- раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля
- Неорганічні речовини у харчовій промисловості
Урок 05.04.2022
Тема: Особливості будови атомів металів. Поширеність у природі
Опрацюй матеріал лекції, виконай тести в кінці. Надішли відповіді
Урок 30.03.2022
Тема: Навчальний проект.
Теми проектів (на вибір):
Тема: Навчальний проект.
1.Запобігання негативному впливу нітратів на організм людини2.Неорганічні речовини у домашній аптечці.3.Усунення тимчасової та постійної твердості води.
Результат проектної діяльності надсилайте на електронну пошту: tur.inna.volodumurivna@gmail.com
Урок 29.03.2022Тема: Практична робота №1. Дослідження якісного складу солейВіртуальна практична робота (клікнути)Заберіть свої зошити у школі, вони перевіреніПриступайте до виконання роботи (завдання І не пишіть ) Завдання ІІ і ІІІ записуйте за зразком.В кінці роботи висновок. Слово Finish не потрібно натискати
1.Запобігання негативному впливу нітратів на організм людини
2.Неорганічні речовини у домашній аптечці.
3.Усунення тимчасової та постійної твердості води.
Результат проектної діяльності надсилайте на електронну пошту:
tur.inna.volodumurivna@gmail.com
Тема: Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей
Віртуальна практична робота (клікнути)
Заберіть свої зошити у школі, вони перевірені
Приступайте до виконання роботи (завдання І не пишіть ) Завдання ІІ і ІІІ записуйте за зразком.В кінці роботи висновок. Слово Finish не потрібно натискати
Урок 23.03.2022Тема: Біологічне значення металічних та неметалічних елементівОпрацюй параграф 32.Завдання 1.Перегляньте матеріали про дію металічних елементів на організм
Тема: Біологічне значення металічних та неметалічних елементів
Опрацюй параграф 32.
Завдання 1.Перегляньте матеріали про дію металічних елементів на організм
Завдання 2.Складіть таблицю "Біологічна роль неметаталічних елементів "-Фосфору-Нітрогену-Карбону-Оксигену-СульфуруМатеріали шукайте в інтернеті !!!
Завдання 3. Пройдіть тестуванняДомашнє завдання: Обчисліть масу Карбону( 21%) та Фосфору(0,95%) у вашому організмі (масу свого тіла беремо за 100%)
Урок 22.03.22
Тема: Розв`язування розрахункових і творчих задач і вправ
1.Розгадай, про які метали йде мова...Війська Александра Македонського завойовували країни Азії. Після того, як вони вступили на територію Індії, воїни почали тяжко хворіти шлунково-кишковими захворюваннями. Рядові воїни хворіли частіше ніж, командири, хоча всі зна-ходилися в однакових умовах. Безсилі солдати відмовились йти до берегів Гангу, куди вела Александра жага нових завоювань. Восени 326р. війська Александра почали відступати. З якого посуду пили воду воєначальники і рядові солдати? Ці метали - ... та....
Дай відповіді на питання:2. Чи можна ставити молоко для скисання в алюмінієву каструлю ?Чому?
Розв`яжи задачі практичного змісту:3.У шматку білого пшеничного хліба міститься 0,8 мг Феруму. Скільки шматків хліба потрібно з’їдати в день для задоволення добової потреби в цьому елементі (18 мг)?4.В одній склянці молока міститься 28 мг Кальцію. Скільки треба випивати в день молока для постачання до вашого організму достатньої кількості цього елементу(1000 мг) ?5.Закінчити хімічні рівняння, заповнити пропуски:Li2O + ...→ ...Н2О + ...LiNO3 Mg + HCl→...+...(газ) Ca(OH)2 + ...→Н2О +кальцій сульфатCaO + SO2= ....
1.Розгадай, про які метали йде мова...
Війська Александра Македонського завойовували країни Азії. Після того, як вони вступили на територію Індії, воїни почали тяжко хворіти шлунково-кишковими захворюваннями. Рядові воїни хворіли частіше ніж, командири, хоча всі зна-ходилися в однакових умовах. Безсилі солдати відмовились йти до берегів Гангу, куди вела Александра жага нових завоювань. Восени 326р. війська Александра почали відступати. З якого посуду пили воду воєначальники і рядові солдати?
Ці метали - ... та....
Дай відповіді на питання:
2. Чи можна ставити молоко для скисання в алюмінієву каструлю ?Чому?
Розв`яжи задачі практичного змісту:
3.У шматку білого пшеничного хліба міститься 0,8 мг Феруму. Скільки шматків хліба потрібно з’їдати в день для задоволення добової потреби в цьому елементі (18 мг)?
4.В одній склянці молока міститься 28 мг Кальцію. Скільки треба випивати в день молока для постачання до вашого організму достатньої кількості цього елементу(1000 мг) ?
5.Закінчити хімічні рівняння, заповнити пропуски:
Li2O + ...→ ...Н2О + ...LiNO3
Mg + HCl→...+...(газ)
Ca(OH)2 + ...→Н2О +кальцій сульфат
CaO + SO2= ....
Урок 16.03.2022Тема :Якісні реакції на катіони.Лабораторні досліди
Перегляньте відеоДослід1.Виявлення йонів амонію
Дослід 2 .Виявлення йонів Алюмінію
3.Виявлення йонів Барію
Всі побачені досліди опиши в робочому зошиті за планом:Зробіть таблицю- Назва досліду( 1 колонка)
- спостереження( 2 колонка)
- Рівняння реакції(3 колонка)
- Висновок ( 4 колонка)
Урок 15.03.2022
Урок 16.03.2022
Тема :Якісні реакції на катіони.Лабораторні досліди
Перегляньте відео
Дослід1.Виявлення йонів амонію
Дослід 2 .Виявлення йонів Алюмінію
3.Виявлення йонів Барію
Всі побачені досліди опиши в робочому зошиті за планом:
Зробіть таблицю
- Назва досліду( 1 колонка)
- спостереження( 2 колонка)
- Рівняння реакції(3 колонка)
- Висновок ( 4 колонка)
Тема:Якісні реакції на деякі йони
Конференція в Zoom об 11.25
Немає коментарів:
Дописати коментар