Пізнаємо природу - 5 А


На онлайн -урок заходити за посиланням :

https://meet.google.com/bai-zxfw-bnh

09.05.2023

Тема: "Шляхи подолання екологічних проблем сучасності" 

В підручнику опрацювати параграф 38

05.05.2023

Тема: "Екозвички для порятунку планети " 

В підручнику опрацювати параграф 38

02.05.2023

Тема: "Поводимося екологічно грамотно" 

Про екологію, екологічні проблеми , їх наслідки
В підручнику опрацювати параграф 38

22.04.2023

Тема: "Людина вчиться у природи " 

В підручнику опрацювати параграф 37

18.04.2023

Тема: "Як людина взаємодіє з природою" 

В підручнику опрацювати параграф 37

07.04.2023

Тема:Що робити аби здоровим жити .Дослідження "Корисні для твого здоров'я звички " 

Виконаймо завдання в друкованому зошиті 
Опрацюйте параграф 36
Домашнє завдання :  Назви, які корисні для здоров’я звички ти маєш. Чи важко тобі їх дотримуватися щодня? Зроби рекламний постер, що ознайомить з перевагами здорового способу життя.

04.04.2023

Тема:Дослідження "Вироби повсякденного вжитку, виготовлені з різних матеріалів " 

Виконаймо завдання в друкованому зошиті 
Опрацюйте параграф 35 , с.227
Домашнє завдання : дати усні відповіді на питання с.228

24.03.2023

Тема:"Як людина пристосовується до середовища життя  " 

Виконайте завдання в друкованому зошиті 
Опрацюйте параграф 35 (с.224-226)
Назвіть якомога більше прикладів штучних та природних матеріалів.

21.03.2023

Тема:"Тренування серця " 

Дослідження : Як фізичні тренування впливають на частоту скорочень серця "
Виміряйте свій пульс( кількість скорочень серця) за 1 хвилину у стані спокою, запишіть .
Зробіть 15 присідань та одразу виміряйте свій пульс за 1 хвЗанесіть дані до таблиці
Що ви помітили? Зробіть письмовий висновок у друкованому зошиті.
Виконайте завдання в друкованому зошиті 
Опрацюйте параграф 34, с.219-221.Усно дайте відповіді на питання(с.222)

17.03.2023


Тема:"Яка роль серця та кровообігу в організмі  " 

Виконайте завдання в друкованому зошиті 
Опрацюйте параграф 34, дайте усні відповіді на питання  1-4 після параграфу

14.03.2023

Тема:"Які органи опори та руху має людина " 

Виконайте завдання в друкованому зошиті 
Опрацюйте параграф 33. 

10.03.2023

Тема:"Дихання людини.Значення дихання " 

Виконайте завдання в друкованому зошиті 
Опрацюйте параграф 32. Зробіть модель дихальної системи людини(творче завдання)

03.03.2023

Тема:"Їжа і харчування" 

Виконайте завдання в друкованому зошиті
Опрацюйте параграф 31. 

28.02.2023

Тема:"Шкіра " 

Виконайте завдання в друкованому зошиті(зазначити лише функції шкіри)
Від чого залежить здоровий стан шкіри ? Як за нею доглядати ? (усно)

24.02.2023

Тема:"З чого складається організм людини " 

Виконайте завдання в друкованому зошиті

24.02.2023

Тема:"Контрольна робота" 

Завдання отримаєте , коли вийдемо на очне навчання 

17.02.2023

Тема:"Грунтове середовище життя" 

Виконайте завдання в друкованому зошиті

14.02.2023

Тема:"Водне середовище життя" 

Виконайте завдання в друкованому зошиті

10.02.2023

Тема:"Наземно-повітряне середовище життя" 

Презентація для опрацювання.Заповнюємо с.60 ( друкований зошит )
Тестування (клікнути ).В кінці натиснути "надіслати"

07.02.2023

Тема:"Взаємодія організмів із середовищем існування " 

Робота в  друкованих зошитах 

03.02.2023

Тема:"Особливості грибів" 

Робота в  друкованих зошитах  

31.01.2023

Тема:"Опора і рух рослин" 

Робота в  друкованих зошитах  

27.01.2023

Тема:"Опора і рух тварин" 

Робота в  друкованих зошитах  


24.01.2023

Тема:"Живлення та дихання рослин" 

Робота в  друкованих зошитах  

20.01.2023

Тема:"Живлення та дихання тварин" 

Робота в  друкованих зошитах  

17.01.2023

Тема:"Які властивості організмів та як їх вивчають " 

Робота в  друкованих зошитах  


20.12  і  23.12.2022

Тема:Літосфера Землі.Рельєф, чинники його" 

Презентація для опрацювання.Заповнюємо с.26.27( друковані)

09.12.2022

Тема:Спостерігаємо за погодою.Дослідження "Погода своєї місцевості" 

Завдання для опрацювання

25.11.2022

Тема:Форма та будова Землі 

Дуже гарне та цікаве пояснення знайдете у Відео

22.11.2022

Тема:Узагальнення знань.Досліджуємо явища природи 

Повторюємо раніше вивчений матеріал за відео1 (клікнути ) та відео 2

Тестування  (пройти до 25.11.) 


17.11.2022

Тема: Світлові явища.Як дослідити світлові явища

Вивчення матеріалу за презентацією (клікнути ) 
Виконати дослідження "утворення тіні"( дослідження робити увечері, стіл придвинути до стіни, на нього поставити непрозорий предмет, освітити ліхтариком з відстані 1 м, потім 2м , виміряти висоту тіні.Результати оформити у вигляді таблиці, дивіться презентацію! )
Тестування : 
Тест пройти тільки 15 листопада!!!
Домашнє завдання : заповнити сторінку роздрукованого зошита "Світлові явища" Вона має ось такий вигляд.

15.11.2022

Тема: Звукові явища.Значення звукових явищ у природі та житті людини

Вивчення матеріалу за презентацією (клікнути ) 
Виконати дослідження "Поширення звуку на відстані"( дослід  зі звуком мобільного телефону)
Тест пройти тільки 15 листопада!!!
Домашнє завдання : заповнити сторінку роздрукованого зошита "Звукові явища.звук.Голос .Слух." Вона має ось такий вигляд.



04.11.2022

Тема: Теплові явища.Значення теплових явищ у природі та житті людини

Вивчення матеріалу за відео (клікнути ) 
Виконати дослідження "Як передається тепло"( дослід з чашкою з гарячою водою та ложкою)
"Як різні матеріали проводять тепло"( дослід з охолодженням гарячої води, налитої в  скляну, паперову, металеву, керамічниу посудину)
Домашнє завдання : заповити с.18 роздрукованого зошита 

21.10.2022

Тема: Що сприяє, а що перешкоджає руху тіл

Вивчення матеріалу за  презентацією (клікнути ) 
Виконати дослідження "Вплив форми тіла на його рух"
У Вайбер нічого не надсилати, наступного уроку обговоримо результати.
Домашнє завдання : приведи приклади з повсякденного життя, коли силу тертя необхідно зменшити а коли збільшити .

18.10.2022

Тема: Вимірюємо відстань, час і швидкість руху тіл

Вивчення матеріалу за презентацією  (клікнути ) 
Виконати дослідження за інструкцією вчителя, оформити в зошиті.
У Вайбер нічого не надсилати!!!

Тест(клікнути)

14.10.2022

Тема: Узагальнення з теми "Досліджуємо тіла та явища природи"


Повторимо вивчене перед написанням контрольної роботи.
Презентація   (клікнути )


 04.10.2022


Тема: Як дослідити фізичні властивості речовин

Навчальне відео перегляньте: https://www.youtube.com/watch?v=-KNG2h6_rlo

Які бувають фізичні властивості речовин?


Завдання для дослідження : с.45 -46 нового підручника

11.10.2022

Тема: Ознайомлення із сумішами та способами їх розділення


1.Що таке суміші? 
Суміш - це сукупність різних речовин, які зберігають в ній свої властивості.Ці речовини - компоненти суміші( визначення пишемо в зошит )
Подумай та запиши відповідь в зошит 
Які з перелічених приладів призначені для приготування сумішей :
А)сито,   Б)міксер,  В) м'ясорубка , Г)  бетономішалка

 2.Однорідними називаються суміші, в яких навіть за допомогою мікроскопа не можна виявити частинок речовин, що входять до їх складу( морська вода, повітря , вода з оцтом)
 3.Неоднорідними називаються суміші, в яких неозброєним оком або за допомогою мікроскопа можна помітити частинки речовин, що входять до їх складу(граніт, грунт, сік з м'якоттю)
4.Дослідження « СПОСОБИ РОЗДІЛЕННЯ СУМІШЕЙ
 Дотримуйся правил безпеки під час виконання дослідів вдома
 Тобі знадобляться: вода, пісок, залізні невеличкі цвяхи(або канцелярські скріпки), кухонна сіль, магніт, три прозорі посудини( банки або ж склянки), 3 палички.
 Крок 1. Приготуйте три суміші : 1) води й піску; 2) піску й заліза; 3) кухонної солі й води.

 Крок 2. Розділіть виготовлені суміші. 
Розділення  способом відстоювання
Суміш піску й води перемішайте  паличкою і залиште постояти. Чи розчинився пісок у воді? Після того, як пісок опуститься на дно посудини, акуратно злийте воду в іншу посудину 
 Чи вдалося розділити компоненти суміші вода + пісок  ?
Чи однорідною була ця суміш?

Крок З. 
Розділення магнітом Для розділення суміші піску й залізних ошурок скористайтеся магнітом. Чи допоміг магніт розділити суміш? Яка речовина притягнулася магнітом? 
Чи однорідною була ця суміш?
 Крок 4
Розділення суміші випарюванням
Суміш кухонної солі й води перемішайте скляною паличкою. Чи розчинилася сіль у воді?
Чи однорідна ця суміш? Спробуйте її розділити відстоюванням та магнітом.Чи вдалося вам розділити воду й кухонну сіль?
За допомогою дорослих суміш помістіть в каструлю, випаруйте воду.Залиште для остигання , отримані дрібні кристали солі зберіть і загорніть в папірець, як речовий доказ проведеного досліду.
Накресліть та заповніть таблицю, яка надіслана вам
Висновок(в зошит пишемо): ми приготували однорідну (... вставити) та неоднорідні суміші( ...,  ....) .Однорідну суміш розділили способом ........, а неоднорідні - ................, ..................

  


Немає коментарів:

Дописати коментар