31.05 Тема: Різноманітність тварин нашого краю
Серед тварин , які нас оточують, більшість видів - комахи.
Докладніше можна прочитати тут
27.05 Тема: Узагальнення .Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, тварин , грибів - свідчення єдності живої природи
Опрацюйте
презентацію та випишіть риси подібності рослин, тварин, грибів, бактерій.
24.05 Тема: Захист проекту
Виконайте проект на тему( виберіть одну):
- "Як тварини пристосовані до життя в різних умовах"
- "Заповідні території України"( опишіть три )
Надішліть проект на електронну пошту:
tur.inna.volodumurivna@gmail.com
20.05 Тема: Контрольна робота №2
2.Зробіть міні - проект "Заповідні території України"(опишіть 3 заповідники чи заказники, де охороняють тваринний світ)
Якщо тестова контрольна не відкрилася , тоді потрібно написати в зошиті
17.05 Тема: Природоохоронні території.Червона книга України
2.Природоохоронні території: заповідники, ........... (продовжіть )
3.Що означає "дендропарк" та "зоопарк"? Чи це природоохоронні території? Дайте письмову відповідь
4.Природоохоронний статус виду чапля руда , жук-олень(вразливий, зникаючий ...
6.Виконайте завдання , результат сфотографуйте й надішліть
13.05 Тема: Вплив людини та її діяльності на екосистеми .Екологічна етика.
2.Запишіть в зошит найбільші проблеми , що спричиняє людство:
втрата середовища існування........... (продовжіть )
3.Що означає "екологічна етика"? Поясніть письмово
10.05 Тема: Співіснування організмів в угрупованнях
1. Переглянути відеоурок
2.Запишіть в зошит визначення:симбіоз, антибіоз
3.Запишіть різновиди симбіозу ( 1:32 хвилина відео).
До кожного наведіть приклад
4.Запишіть різновиди антибіозу(4:32 хвилина відео)
До кожного наведіть приклад
5.Що таке аменсалізм та нейтралізм? Наведіть приклади
06.05 Тема: Ланцюги живлення.Кругообіг речовині потік енергії в екосистемі
2.Написати визначення понять: продуценти, консументи, редуценти, ланцюг живлення, колообіг речовин
3.Запишіть визначення поняття "трофічна сітка".
Яку екосистему тут зображено?
5. Складіть по 2 ланцюги живлення для кожної з екосистем: степу, лісу, моря(озера).Всього має бути 6 ланцюгів живлення
03.05 Тема: Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища
2. Розгляньте 3 групи екологічних чинників
3.Робота з картинками:
В яких екосистемах мешкають ці 4 тварини і в якому середовищі?
Пишіть за зразком: Білка руда- ліс - наземно- повітряне
Вид - екосистема - середовище життя
02.04. Тема: Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення
2.Дайте письмові відповіді:
- Що таке таксис?Для яких тварин характерний?
- Поєднуючись, безумовні рефлекси утворюють .....
- Назвіть чотири стратегії поведінки тварин та наведіть приклади до кожної
3.Узагальнення знань з теми "Поведінка тварин": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1133151
29.04 Тема: Комунікація тварин
2.Виконайте
завдання (тут конспект, завдання і посилання на тест)
26.04 Тема: Використання тваринами знарядь праці.Елементарна розумова діяльність
2.Виконати вправу на освітній платформі LearningApps за
посиланням:
https://learningapps.org/display?v=pva1y6b5t203.Дайте
відповідь на запитання:
- Прості форми научіння
спостерігаються у кишковопорожнинних. Які приклади це підтверджують?
- Серед молюсків
найбільш складною поведінкою вирізняються головоногі. Обґрунтуйте цю точку зору.
- У поведінці тварин,
які використовують знаряддя, часто проявляється так звана елементарна розумова
діяльність. За допомогою яких дослідів її вивчають? Наведіть приклади.
4.Запишіть схему основних етапів еволюції поведінки
тварин:
Таксиси
→ безумовні рефлекси → інстинкти → научіння → елементарна розумова діяльність
22.04 Тема: Практична робота №8 "Визначення форм поведінки тварин за описом"
Виконати практичну роботу за матеріалами:
Роботу писати в зошит розбірливо, надіслати на перевірку
19.04 Тема: Соціальна поведінка тварин.Типи угруповань тварин за Лоренцем. Ієрархія у групі.
3.Зробіть конспект , записавши нові поняття з
4.Пройдіть тест (тест обмежений в часі) пройти до 20квітня
15.04 Тема: Територіальна та соціальна поведінка тварин
1. Переглянути
відео 1
та відео 2
2.Зробіть конспект за обома відео( записуйте лише нове для вас)
12.04 Тема: Форми поведінки тварин.Індивідуальна та репродуктивна поведінка
Конференція в Zoom о 12.00
2.Запишіть в зошит нові поняття
08.04 Тема: Способи орієнтування тварин .Хомінг. Міграції тварин
Конференція в Zoom о 10.20
2.Запишіть в зошит нові поняття
05.04 Тема: Поведінка тварин. Методи її вивчення. Вроджена і набута поведінка
3.Запишіть визначення в зошит: поведінка, етологія, безумовні та умовні рефлекси
4.Дайте відповіді "так" чи "ні" на завдання першого слайду презентації
5.Надішліть фото виконаного завдання
Перевірка знань у формі тесту буде наступного разу!
01.04. Тема: Узагальнення та контроль знань з теми" Процеси життєдіяльності тварин"
29.03 Тема: Розвиток тварин. Періоди та тривалість життя тварин
Урок в Zoom о 12.30
Для тих, хто не зможе працювати онлайн , опрацюйте
Домашнє завдання: Дати відповіді на питання( хто відсутні на конференції, письмово):
- чим відрізняється розвиток прямий та непрямий?
- Тварини з прямим розвитком
- Тварини з непрямим розвитком(з метаморфозом і без)
- тварини з обмеженим ростом
- тварини з необмеженим ростом
- назвіть тварин-довгожителів
- Поясніть суть поняття "діапауза"
Перевірте знання -
тест
25.03 Тема: Розмноження та його значення, розвиток у різних тварин.
Урок в Zoom о 10.20
Домашнє завдання: Дати відповіді на питання( хто відсутні на конференції, письмово):- значення розмноження,
- особливості (переваги та недоліки ) нестатевого розмноження
- способи статевого розмноження, його переваги
- запліднення зовнішнє та внутрішнє
Перевірте знання -
тестування
22.03 Тема: Порівняння будови головного мозку хребетних тварин.Практична робота
Урок в Zoom о 9.25
Для тих, хто не зможе працювати онлайн , опрацюйте та запишіть в зошит практичну роботу Пишете тільки зведену таблицю, заповнюєте пропуски словами. Висновок:...( Які переваги мають тварини, що мають ускладнення в будові головного мозку?
Домашнє завдання:виписати в зошит роль кожного з 5 відділів головного мозку( що контролює і за що відповідає?)
18.03 Тема: Нервова система, їх значення , розвиток у різних тварин
Урок в Zoom о 10.20-11.05
Повідомлення для входу в конференцію надіслано в класну групу Вайбер
Для тих, хто не зможе працювати онлайн , вивчіть тему за відео
Домашнє завдання:Накреслити таку таблицю та заповнити її третю колонку багатьма прикладами тварин з різними типами нервової системи.
25.02.2022
Тема: Покриви тіла тварин , їх різноманітність та функції
Матеріал для вивчення у презентації
Законспектуйте основне в робочий зошит
Перевірте знання, тестування
Тестування пройти до 28.02
15.03 Тема: Органи чуття, їх значення
Урок в Zoom о 9.25-10.10.
Повідомлення для входу в конференцію надіслано в класну групу Вайбер
Виконати домашнє завдання: заповнити таблицю
В таблиці має бути 3 групи тварин
25.02.2022
Тема: Покриви тіла тварин , їх різноманітність та функції
Матеріал для вивчення у презентації
Законспектуйте основне в робочий зошит
Перевірте знання, тестування
Тестування пройти до 28.02
18.02- 22.02.2022
Тема:Опора і рух. Види скелета. Типи симетрії. Способи пересування тварин.
Навчальне відео до уроку: https://www.youtube.com/watch?v=ojf6qUPwpnA
Перевірте знання , пройдіть тестування
Останній термін проходження тесту - 25.02
04.02.2022
Тема: Транспорт речовин у тварин. Типи кровоносних систем. Кров, її основні функції
Відеопояснення за QR-кодом
25.01
Тема : Живлення і травлення тварин
Вивчіть матеріал презентації
16.11
Тема: Молюски
Пройти тестування
26.10.
Тема: Загальна характеристика комах.Їх різноманітність
Тестування
01.10
Тема: Кільчасті черви
Д.З. : відповісти на 12 питань ( в робочому зошиті):
Немає коментарів:
Дописати коментар