Хімія 7 клас


Посилання на відеоуроки :https://meet.google.com/tdv-pxoi-ndp

Урок 21.12.2023 - 

Тема: Хімічні властивості кисню 

Завдання за підручником (параграф 15 Буринська ): законспектувати , обов'язково писати хімічні рівняння 
Складіть рівняння до №3 (с.82)
За підручником Попель( старий) : зробіть конспект параграфа 21 " Хім власт кисню , реакції з простими речовинами № 160,161(с.132) 

Урок 29.05.2023 - 7А,   29.05.2023 - 7Б

Тема: Повторення. Початкові хімічні поняття. 

Виконання завдань творчого, пошукового характеру

Виконайте завдання ( клікни)


Урок 15.05.2023 - 7А,   15.05.2023 - 7Б

Тема: Контрольна робота за ІІ семестр

Пишете свій варіант , роботи здаєте не пізніше середи , але краще у понеділок.
Оформляєте на подвійному листку .Діти , що далеко , фото роботи надсилають і у Вайбер 

Урок 08.05.2023 - 7А,   08.05.2023 - 7Б

Тема: Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах

Опрацюйте ДОВІДКУ та ПРЕЗЕНТАЦІЮ

Дайте письмові відповіді на питання ( відповіді знайдіть   в Інтернеті):
1. Пригадай, які обряди українців пов`язані з водою?
2.В чому користь джерельної води ?
3.Чому  товстий шар води блакитного кольору?
4.Які тварини(назхвіть ) водойм  добре очищують воду?Саме їх присутність у воді о.Байкал робить її  чистою...
5.Чи бере участь земля( літосфера ) в очищенні природних вод? Яким чином?
6.Чому смак води в різних куточках нашої планети такий різний?
7.Поясни появу накипу в чайнику.
8.Як  позбутися накипу?
9.В чому полягають механічні, біологічні, хімічні методи очищення води?Поясни відмінності.
10.Чи корисно пити  кип`ячену воду?
11. Які фільтри найкраще очищують воду?
Роботи надішліть на перевірку (мій Вайбер , в особисті повідомлення)

Урок 04.05.2023 - 7А ,  03.05.23 -7Б

Тема:Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднень

1.Опрацюйте матеріал параграфа 31(Попель, 2015)
2.Перегляньте  ці відео


3. Письмово виконайте №221 (б, в)

ЛИШЕ ОДНА СПРОБА!

4.Пройдіть   тест 

Домашнє завдання : зробити проект на одну з тем:

  •  " Зберігаючи воду, заощаджую родинний бюджет" 
  • "Способи очищення води в побуті"
  • "Збереження чистоти водойм : розв'язування проблеми у вашій місцевості "

                                         Урок 01.05.2023 -,

Тема:Значення води і водних розчинів в природі і житті людини.Кислотні дощі.
1.Опрацюйте параграф 30 (Попель, 2015 рік) та відео
2.Яка роль води в природі?
3.Яке значення води для людини?
4.В чому причина появи кислотних дощів? Напишіть  рівняння.
5.Як і навіщо  економити воду?
6.Виконайте №218 , 219 з підручника(с. 175-176)

       Тестування (тест виконати протягом 1-4 травня)

      Увага! В тесті будуть питання, де треба вписати прикметник- рочинний, нерозчинний.У відповіді до задачі пишете лише число без одиниць вимірювання.

Урок   24.04.2023  7-А , 7-Б

Тема: Взаємодія води з оксидами металів. Поняття про індикатори. Основи. 

Завдання:
1.Складіть  опорний конспект після перегляду відеопояснення нового матеріалу
2.Перегляньте відео досліду:
Лабораторний дослід №5 "Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами" 

3.Зобразіть  в зошит таблицю "Зміна кольору індикаторів в різних середовищах". Знайдіть  її в Інтернеті чи в підручнику
4.Складіть  рівняння можливих реакцій( має бути 4 , у інших двох -реакція не відбувається)
Cs2O+ H2O=
BaO + H2O=
CuO+ H2O=
Li2O+ H2O=
BeO + H2O=
5. Складіть рівняння згідно схеми перетворень: Ca→CaO→Ca(OH)2.
Стрілочки пронумеруйте, ви  побачите два перетворення, тому буде два рівняння. Виконайте за зразком  з відеопояснення 

Урок   17.04.2023 7-Б 27.04.- 7-А
Тема: Взаємодія води з оксидами неметалів. Поняття про  індикатори. Кислоти 

 Пояснення нового матеріалу викладено у  моїй лекції.

Завдання для самостійної роботи:

1.Склади опорний конспект після перегляду  відеолекції

2.Складіть рівняння реакцій:

Cl7+ H2O=                            N2O3+H2O=

Cl2O+H2O=                              SO3+H2O=

Урок 17.04.2023 7-А

Тема: Практична робота "Приготування  водних розчинів із заданою масовою часткою розчиненої речовини"

Запишіть на подвійному листку число та тему заняття.
Прейдіть до  виконання практичної  роботи за інструкцією (клікніть).
Роботи  здати до п'ятниці 21.04 у школу, на столі чергового

Урок 06.04.2023 - 7А ,  05.04.23 -7Б
Тема : Виготовлення розчину .Розв`язування задач на обчислення масової частки, маси розчиненої речовини , маси і об`єму води в розчині 

1. Працюйте за інструкцією, виконайте завдання самостійної роботи(6 задач)
Зразок задачі високого рівня складності пояснюю у моєму відео
2. Писати  розв'язки в робочий зошит .Буду перевіряти наступного тижня

Урок 03.04.2023 - 7А ,  03.04.23 -7Б

Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.Виготовлення розчину 

1.Для відсутніх на онлайн-уроці!Перегляньте  відеопояснення , формули та 2-3 розв'язані задачі запишіть
2. Виконуємо на онлайн-уроці частину  завдання  ( клікніть ).
Самостійно виконайте  лише домашнє завдання з цього документу

Урок 13.03.2023 - 7А ,  13.03.23 -7Б

Тема:Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості, значення 
Перегляньте навчальне відео : https://www.youtube.com/watch?v=ltEw8qJvA0A

На основі переглянутих відео дайте письмові відповіді , які запишіть у зошити :
  • В яких середовищах є вода?
  • Який вміст води в організмі людини, що залежить від віку, вміст її в органах
  • Запишіть обчислення відносної молекулярної маси води та масової частки в ній Гідрогену і Оксигену.Вміст якого елемента більший 

Урок  02.03.2023 - 7А 01.03.- 7Б

Тема:Захист проектів

Надіслані презентації або роботи , виконані в зошиті, захищаємо на онлайн уроці

1.ПРОЕКТ « ПРОБЛЕМА ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ ТА СПОСОБИ  РОЗВ’ЯЗУВАННЯ
2. ПРОЕКТ «ПОЛІПШЕННЯ СТАНУ ПОВІТРЯ У КЛАСНІЙ КІМНАТІ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ»

Урок  27.02.2023 - ,27.02.- 7Б

Тема:Розв'язування задач і вправ з теми "Оксиген .Кисень"

  1. Презентація , згідно якої виконуємо завдання
  2. Завдання додому: підготувати проект на одну з тем:

    1.« ПРОБЛЕМА ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ ТА СПОСОБИ  РОЗВ’ЯЗУВАННЯ»

    2. «ПОЛІПШЕННЯ СТАНУ ПОВІТРЯ У КЛАСНІЙ КІМНАТІ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ»

Урок   23.02.2023 -7А

Практична робота №4

Тема : Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності  

  1. Відео За переглянутим відео виконуємо практичну роботу 
  2. Оформляємо відео за інструкцією 
  3. Роботу писати  на подвійному листку в клітинку
  4. Здати в п'ятницю( можна суботу) в ящик "Хімія"
  5. Учням , що за кордоном, сфотографувати та надіслати роботу у Вайбер

Урок   15.02.2023 -7Б

Тема:Застосування кисню

  1. Відеоурок .Випишіть галузі застосування кисню.
  2. Задачу з відео запишіть 
  3. Визначте масову частку Оксигену в речовинах: калійній селітрі КNO3 та бертолетовій солі KClO3 

Урок   13.02.2023 -7А

Тема:Процеси окиснення .Горіння.Умови виникнення та припинення  горіння 

  1. Відеопояснення За переглянутим відео напишіть детальний конспект
  2. Опрацюйте також  це відео .
  3. Порівняйте процеси горіння та повільного окиснення (в зошиті зробіть порівняльну таблицю .На допомогу  вам :https://www.youtube.com/watch?v=8qLOijr7Kg8)
  4. Які речовини не можна гасити водою? А чим тоді їх погасити ?
  5. Зобразіть трикутник вогню

 

Урок   13.02.2023 -7Б

Тема:Колообіг кисню в природі .Озон. 

  1. Презентація  та відеопояснення  за цими матеріалами  напишіть в зошиті конспект, те ,що найважливіше (на вашу думку)
  2. Тестування 

Урок   30.01.2023 - 7А, 01.02 -7Б

Тема:Хімічні властивості кисню.Реакція сполучення

  1.  ВідеопоясненняЗа переглянутим відео напишіть детальний конспект
  2. За підручником Попель( в кого білий ) це матеріал параграфа 21.Виконати вправи 161( б,в,г )та 163;   За підручником Буринської (синій) параграф 15 , вправа 3,8 (с.82)
  3. Тестування 

 

Урок   30.01.2023 - 7Б

Тема:Добування кисню в лабораторії та промисловості.Реакція розкладу.поняття про каталізатор .Способи збирання кисню

  1.  Відеопояснення За переглянутим відео напишіть детальний конспект
  2. За підручником Попель( в кого білий ) це матеріал параграфа 20.Виконати вправи 146 та 148;   За підручником Буринської (синій) параграф 14 , вправа 6, 7 (с.78)
  3. Тестування

Урок   16.01.2023 - 7А,Б

Тема:Хімічні рівняння

1.Пояснення нового матеріалу відбудеться в Zoom о14.10., посилання в групі Viber

2.Складіть самостійно рівняння реакцій : 

Zn+N2=            Al + H2=                K+O2=            H2+I=               Ca+P=   

3.Пройдіть тестування

4.Д.з.: при проходженні тесту записати всі складені рівняння в зошит , щоб піззніше можна було здати перевірку 

Урок 19.12.2022 - 7А,   21.12- 7Б

Тема: Контрольна робота №1 з теми "Початкові хімічні поняття"

  1. Завдання контрольної роботи
  2. Роботу виконувати на подвійному листку в клітинку.Писати свій варіант(як сидите за партою в школі)

Урок  19.12- 7Б

Тема: Практична робота №3.Тема: Дослідження фізичних і хімічних явищ"

  1. Відео За переглянутим відео напишіть практичну роботу, писати на подвійному листку.Не забудьте написати висновок до роботи(пишете за метою)
  2. Здати роботу до 23.12 (у школі на столі чергової файл з підписом 7- Б).Хто не зможе в цей термін, принесіть роботу 26.12.Успіхів вам!

Урок 05.12.2022 - 7А,   05.12- 7Б

Тема: Фізичні та хімічні явища.Хімічні реакції.Хімічні властивості речовин

Параграф підручника: 17 (Попель 2015 рік), 10   (Буринська  2017 рік)
  1. Відеопояснення: https://www.youtube.com/watch?v=vgnbXC3sj58
  2. За переглянутим відео напишіть конспект, за яким ви могли б цю тему розповісти іншим
  3. Пройти тестування 
  4. Домашнє завдання: №125-127 за підручником Попель; №2, 6 с.60 за підручником Буринської

Урок 21.11.2022 - 7А,   23.11- 7Б

Тема: Масова частка елемента в складній речовині

Параграф підручника: 16 (Попель 2015 рік), 9   (Буринська  2017 рік)
  1. Відеопояснення: https://www.youtube.com/watch?v=kLW6cwdXSDo (лише до 4 задачі, її вже не потрібно)
  2. Виконайте завдання: обчисліть масові частки Оксигену в нітритній кислоті HNO2 та метафосфатній киcлоті HPO3.В якій з речовин міститься більше Оксигену ?
  3. Завдання додому : обчисліть масову частку Фосфору в H3PO4  та в Ca3P2, а також  №118,119  ( Попель), № 2,3 (с.55 Буринська ) 

Урок 17.11.2022 - 7А,   21.11 - 7Б

Тема: Відносна молекулярна маса , її обчислення за хімічною формулою

Параграф підручника: 15 (Попель 2015 рік), с.48  (Буринська  2017 рік)

  1. Відеопояснення:https://www.youtube.com/watch?v=JKZPuWmeVDY
  2.  Завдання для самостійної роботи  (клікнути ) 

Урок 31.10.2022 - 7А,   31.10 - 7Б

Тема: Валентність хімічних елементів .Визначення валентністі елементів за формулами бінарних сполук

Параграф підручника: 14 (Попель 2015 рік), 8   (Буринська  2017 рік)
  1. Відеопояснення: https://www.youtube.com/watch?v=lc3YAlwzH_k
  2. Виконайте завдання 2-4 за презентацією
  3. Завдання додому :  №98, 99  ( Попель), № 3, 5(с.52 Буринська ) 

Урок 24.10.2022 - 7А,   26.10 - 7Б

Тема: Валентність хімічних елементів .Складання формул бінарних сполук за валентністю 

Параграф підручника: 14 (Попель 2015 рік), 8   (Буринська  2017 рік)
  1. Відеоояснення :https://www.youtube.com/watch?v=Oup2LfgYiO4
  2. Дайте визначення поняття "валентність"
  3. Які формули вказують на послідовність сполучення атомів у молекулі?Графічні або структурні .Запишіть графічні формули для наступнихречовин . Кількість структурних рисок навколо кожного атома відповідає валентності.Надпишіть  валентності римським цифрами над кожним елементом
  4. З відео на 5 хв 41 сек з'ясуємо, що для неметалічних елементів визначається вища валентність - за номером групи,  а нижча як VIII- номер групи.Для Фосфору маємо :вища  валентність V( бо Vгрупа), нижча становить VIII-V=III
  5. Завдання 1 і 2  з відео запишіть у зошит
  6. З відео , де я пояснюю складання формул бінарних сполук за назвами ( 7 хв 57 сек), запишіть три приклади складених формул
  7. Самостійно складіть  формули Калію з Гідрогеном, Алюмінію з Флуором
  8. Складіть формули за назвами : калій силіцид, ферум (ІІІ) бромід,  бром (V) оксид

Урок 20.10.2022 - 7А,   24.10 - 7Б

Тема: Практична робота №2.Розділення сумішей 

Параграф підручника: 8 (Попель 2015 рік), 4 до  (Буринська  2017 рік)
  1. Уважно перегляньте  відео практичної роботи за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=5F4JJq5mxcI
  2. Запишіть на подвійному листку в клітинку число, тему, мету роботи, обладнання
  3. Посередині слова "Хід роботи"
  4. Накресліть таблицю (як у відео  на1 хв 1 с), в якій ви будете  описувати досліди.
  5. Проведено чотири досліди: 1)розчинення суміші у воді; 2)відокремлення тирси;          3) відокремлення піску; 4) випарювання розчину соди
  6. По кожному досліду в  першій колонці таблиці пишете послідовність дій( що робили?) , в другій- спостереження ( що спостерігали при цьому?), в третій вказуєте спосіб розділення( даю підказки в картинках).Закінчили дослід, підкреслили горизонтальну лінію, переходите до опису іншого досліду


  7. В кінці роботи напишіть висновок(дивіться на мету і пишіть від своєї особи...Під час практичної роботи я навчився...і т.д.)


Урок 17.10.2022 - 7А,   19.10 - 7Б

Тема: Прості речовини метали і неметали

Параграф підручника: 9 (Попель 2020 рік) 11(Попель 2015 р), 7  (Буринська  2017 рік)
  1. Навчальна презентація за посиланням:https://docs.google.com/presentation/d/16sLv1OF7oy9ERQ2sbH16mMHvRh7s7CEI/edit?usp=sharing&ouid=111562881443184910199&rtpof=true&sd=true
  2. Виконайте  в робочому зошиті завдання з презентації .Особливу увагу зверніть оформленню лабораторного досліду №2 у вигляді таблиці.
  3. Завдання у вигляді таблиці пишете теж
  4. Домашнє завдання:Використовуючи матеріал інтернету, напишіть про використання металів та неметалів у повсякденному житті

Урок 13.10.2022 - 7А,   17.10 - 7Б

Тема: Хімічні формули речовин.Прості та складні речовини

Параграф підручника: 13 (Попель 2020 рік), 7 до с.47 (Буринська  2017 рік)
  1. Навчальне відео за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=zlVSjphVDRE
  2. запишіть визначення "хімічна формула ", "індекс", "коефіцієнт"
  3. Усі речовини поділяються на прості(...приклади) та складні (...наведіть  приклади).Відео :https://www.youtube.com/watch?v=V-TcBDrC9aU
  4. Із відео ( рубрика "Потренуємось) запишіть розв'язок 3 завдань.
  5. Запишіть формулами: а)10 молекул  хлору, кожна з яких складається з двох атомів Хлору; б) 8 атомів Натрію;  в)2 молекули нітритної кислоти, кожна з яких містить 1атом Гідрогену, 1 атом Нітрогену, 3 атоми Оксигену.Справа біля формули речовини а) і в) напиши, яка з них проста , а яка складна 
  6. Запишіть формулами речовини, що читаються кальцій-о-аш-двічі; барій-три-ен-два ; алюміній-хлор -три.  Ці речовини прості чи складні?
  7. Тестування:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6163992


Урок 10.10.2022 - 7А,  7Б

Тема: Маса атома.Атомна одиниця маси.Відносні атомні маси хімічних елементів.

Параграф підручника: 12 (Попель), 6 (Буринська )
  1. Навчальне відео за посиланням :https://www.youtube.com/watch?v=xFyv0XKkc7c
  2. Запишіть визначення "атомна одиниця маси" та "відносна атомна маса"
  3. Зазначте величину відносної атомної маси
  4. Відносні атомні маси( позначається  Ar) знаходимо за таблицею Менделєєва, округлюючи до цілих.Наприклад, порядковий номер Фосфору 15, під ним зазначено відносну атомну масу30,974 .Округлимо до цілих, отримаємо31.Запишемо відносну атомну масу Фосфору: Ar(P)=31
  5. Знайдіть самостійно значення відносних атомних мас: Ar(Si)=...    Ar( Ra)=...     Ar(Fe)=...                  Ar(Na)=...    Ar( S)=...
  6. Тестовий контроль знань : https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9307368
  7. Домашня робота :№ 76,77 ( автор  Попель)-7А, №4, 5,6,(с.41-42)- 7Б

Урок 03.10.2022 - 7А,  7Б

Тема: Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей

Параграф підручника: 8-9 (Попель), 4 (Буринська )
  1. Навчальне відео за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=87qijWGkEI4
  2. запишіть визначення "чисті речовини", "суміші"
  3. Чисті речовини поділяються на прості(...приклади) та складні (...наведіть  приклади)
  4. Наведіть приклади сумішей неоднорідних - та однорідних.
  5. Які довести , що мінеральна вода - однорідна суміш?
  6. пройти тестування : https://vseosvita.ua/test/start/sxj759
Домашня робота : дати відповіді на питання 51,53 (с.61 Попель)-7А, питання 5,6,7,8(с.32,33)- 7Б

                       

Урок 26.05.

Тема: Повторення. Початкові хімічні поняття.Частина ІІ

Усно повторити  за конспектом, підручником теми: 
  1. Масова частка елемента в складній речовині
  2. Фізичні та хімічні явища
  3. Ознаки хімічних реакцій
  4. Хімічні рівняння
Пройдіть  тест

Урок 25.05

Тема: Повторення. Початкові хімічні поняття.Частина І

Усно повторити  за конспектом, підручником теми: 
  1. Речовина.Матеріал.Тіло.
  2. Молекули.Атоми .Хімічний елемент.
  3. Чисті речовини.Суміші, способи їх розділення
  4. Відносна атомна та відносна молекулярна маси
  5. Речовини прості та складні: метали й неметали
  6. Хімічна формула.
  7. Валентність .
Пройдіть тест

Урок 19.05.

Тема: Коригування знань  з теми "Вода"

Виконайте завдання
Надішліть на Вайбер на  перевірку

Урок 12.05.

Тема:Контрольна робота з теми "Вода"

Пройти контрольне тестування 
Письмово в зошиті:
До завдання 6,  11 з тесту напишіть обчислення.
До завдань 7, 8  з тесту напишіть  хімічні рівняння.
Фото розв'язків до завдань 6 ,7 , 8 , 11 надішліть на вайбер

Урок 11.05.2022

Тема:Проект на  тему "Способи очищення води в побуті" , "Збереження чистоти водойм у вашій місцевості"

1.Розробити проект на одну з тем, оформити у вигляді доповіді чи презентації
2.Вислати на електронну пошту:
tur.inna.volodumurivna@gmail.com

Урок   21.04.2022

Тема: Взаємодія води з оксидами металів. Поняття про індикатори. Основи. 

Завдання для самостійної роботи:
1.Складіть  опорний конспект після перегляду відеопояснення нового матеріалу
2.Перегляньте відео досліду:
Лабораторний дослід №5 "Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами" 

3.Зобразіть  в зошит таблицю "Зміна кольору індикаторів в різних середовищах". Знайдіть  її в Інтернеті чи в підручнику
4.Складіть  рівняння можливих реакцій( має бути 4 , у інших двох -реакція не відбувається)
Cs2O+ H2O=
BaO + H2O=
CuO+ H2O=
Li2O+ H2O=
BeO + H2O=
5. Складіть рівняння згідно схеми перетворень: Ca→CaO→Ca(OH)2.
Стрілочки пронумеруйте, ви  побачите два перетворення, тому буде два рівняння. Виконайте за зразком  з відеопояснення 

Урок   20.04.2022
Тема: Взаємодія води з оксидами неметалів. Поняття про  індикатори. Кислоти 

 Пояснення нового матеріалу викладено у  моїй лекції.

Завдання для самостійної роботи:

1.Склади опорний конспект після перегляду  відеолекції

2.Складіть рівняння реакцій:

Cl205+ H2O=                            N2O3+H2O=

Cl2O+H2O=                              SO3+H2O=

Урок 14.04.2022

Тема: Практична робота "Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин"

Запишіть у робочий зошит число та тему заняття.
Прейдіть до  виконання практичної  роботи за інструкцією (клікніть).
зошити з роботами здати у п'ятницю 15.04

Урок 07.04.2022

Тема : Виготовлення розчину .Розв`язування задач на обчислення масової частки, маси розчиненої речовини , маси і об`єму води в розчині 

1. Працюйте за інструкцією, виконайте завдання самостійної роботи(6 задач)
Зразок задачі високого рівня складності пояснюю у моєму відео
2. Ваші розв'язки пишете в робочих зошитах, перевірю в тиждень очного навчання

Урок 06.04.2022

Тема: Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.Виготовлення розчину 

1.Перегляньте  відеопояснення , формули та 2-3 задачі, що пояснюються, запишіть
2. Виконайте  завдання  ( клікніть і перейдіть за посиланням).Робіть лише домашнє завдання з цього документу

 Урок  31.03.2022

Тема: Розчин і його компоненти : розчинник і розчинена речовина

1.Перегляньте  відео

2.Виконати завдання ( пишемо в зошит), надсилаємо на вайбер.

Оцінка в журналі  - середній бал  від результату надісланої письмої роботи та тесту👈

3.Пройти тестування

4.Домашнє завдання: параграф 26.

Урок   24.03.2022

Тема:Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості
Перегляньте навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=ltEw8qJvA0A

Дайте письмові відповіді :
  • В яких середовищах є вода?
  • Який вміст води в організмі людини, що залежить від віку, вміст її в органах
  • Фізичні властивості води
  • Запишіть обчислення відносної молекулярної маси води та масової частки в ній Гідрогену і Оксигену
  • В чому полягає роль водневих зв`язків між молекулами води?Яких унікальних властивостей набуває вода?
  • Які запаси води на планеті( прісної, солоної)?
Зошити здати в п`ятницю 25.03

Урок   23.03.2022

Тема:Узагальнення знань з теми "Кисень"
Робота з навчальним відео :
Завдання письмове.Самостійна робота:


Урок   17.03.2022

Тема:Колообіг Оксигену в природі.Озон.Проблема чистого повітря.Застосування і біологічна роль кисню

Конференція в Zoom о 9.25

Завдання письмове:
  • Зобрази колообіг Оксигену.
  • Як утворюється озон? а кисень?Яке їх значення у природі?
  • Де і як люди використовують кисень?

Урок   24.02.2022

Тема:Взаємодія кисню зі складними речовинами

Завдання для самостійної роботи:

1.Склади опорний конспект за матеріалами
2.Виконай всі запропоновані завдання
 

30.09.

Атоми. Хімічні елементи.

   Перегляньте відео "Хімічні елементи в малюнках"
  Вивчіть напам`ять :

Назви та символи елементів 

Хімічний символ

 Назва елемента

Як читається

H

Гідроген

аш

B

Бор

 --- 

C

Карбон

це

N

Нітроген

Ен

O

Оксиген

о

F

Флуор

фтор

Na

Натрій

---

Mg

Магній

---

Al

Алюміній

---

Si

Силіцій

---

P

Фосфор

---

S

Сульфур

ес

Cl

Хлор

---

K

Калій

---

Ca

Кальцій

---

Mn

Манган

---

Fe

Ферум

---

Cu

Купрум

---

Zn

Цинк

---

Br

Бром

---

Ag

Аргентум

---

I

Іод

йод

Ba

Барій

---

Au

Аурум

---

Hg

Меркурій

гідраргірум

Pb

Плюмбум

---

Прочерк означає, що елемент читається так, як і називається.

Червоним виділено,  де робимо наголос.

 

                                                                                                    Урок  за 15.01.2021

Тема:Схеми хімічних реакцій

1.Опрацюйте новий матеріал  за відео

2.Опрацюйте ретельніше параграф 19 с.115-117.  Зверніть увагу на те, що розставляючи коефіцієнти , ми перетворюємо схему хімічної реакції на хімічне рівняння.Наприклад:

2Na + Cl2 = 2NaCl
2HI = H2 + I2 
2HgO =2Hg + O2
 2NH3 = N2 + 3H2
3.Розставте коефіцієнти в схемах

4.Домашнє завдання:№140 середній рівень, №144 -достатній та високий рівень


Урок  за 14.01.2021

Тема:Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій

1.Опрацюйте новий матеріал  за відеопрезентацією

2.Подивіться відео, що підтверджує закон збереження маси

3.Пройдіть тестування

4.Д.з.: опрацювати параграф 19, № 141

Урок  за 11.12.2020

Тема:Контрольна робота з теми "Початкові хімічні поняття"

1.Повторіть вивчений матеріал за навчальним відео (КЛІКНУТИ )

Увага!Учні, що пропустили цю тему по хворобі, законспектуйте пояснення в в робочий зошит!!!

2.Контрольна робота (клікнути), виконати в робочому зошиті , сфотографувати, надіслати на перевірку 

Урок   23.10.2020

Тема:Метали та неметали.Металічні та неметалічні елементи

1.Опрацюйте новий матеріал за презентацією, та виконайте письмові завдання.

2.Домашнє завдання : 1)Опрацювати параграф 8;  2)Описати застосування металів та неметалів у повсякденному житті (високий рівень)

Урок за 16.10. 2020

Тема:Хімічні формули речовин.Прості та складні речовини.Багатоманітність речовин

1. Опрацюйте пояснення, виконайте письмові завдання

2. Домашнє завдання.Опрацюйте параграф 13.

 Запишіть в зошит:

1.     9 атомів Сульфуру.
2.     2 атоми Гідрогену.
3.     6 молекул кисню, який складається з двох атомів Оксигену.
4.     2 молекули оксиду карбону, який складається з 1 атому Карбону та одного атому Оксигену.

5.     5 молекул натрій оксиду, що складається з 2 атомів Натрію та 1 атому Оксигену. 

Урок за 15.10.2020

Тема:Маса атома.Атомна одиниця маси.Відносні атомні маси елементів

1.Опрацюйте пояснення, та виконайте письмові завдання.

2.Домашнє завдання : за зразком з пояснення виписати відносні атомні маси 10 хімічних елементів 2 - 4 періодів ( на вибір учня).Опрацювати параграф 10.























Урок 11( 13.05.)

Тема: Коригування знань  з теми "Вода"

Виконайте завдання
Надішліть на електронну адресу
tur.inna.volodumurivna@gmail.com


Урок 14( 27.05.)

Тема: Повторення. Початкові хімічні поняття. 

Виконання завдань творчого, пошукового характеру

  1. Виконай завдання ( клікни)
  2. Надішли відповіді в Viber +380689377487 чи електронну пошту:  tur.inna.volodumurivna@gmail.com

 


2 коментарі: