Урок 24 - 25.05.
Тема: Узагальнення знань .Роль біології у вирішенні сучасних глобальних проблем людства.
Перегляньте навчальне відео
Перейдіть до тестування
Урок 18.05.
Тема: Узагальнення знань з теми "Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології"
Матеріал з теми повторіть за своїм конспектом
(розрахована на 50 хвилин, 38 запитань).Увага! Виконати до 20.05
Урок 17.05.
Тема: Біологічно небезпечні організми
2 А.Впізнайте небезпечні істоти , дайте їм назви зі слайдів: 3,4, 6, 7
Б.Встановіть відповідність -слайд 16
В.Заповніть таблицю зі слайду: 17
2.Надішліть на перевірку на Вайбер
Урок 10.05-11.05.
Тема: Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм, біологічний захист.Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації
2 2.Пройдіть тест
Урок 09.05.
Тема: Навчальний проект
Теми проектів ( на вибір):- Клонування організмів
- Нанотехнології в біології
Презентації проекту надіслати на електронну пошту: tur.inna.volodumurivna@gmail.com
Урок 04.05.2022
Тема: Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології
Матеріал викладено в підручнику ( параграф 62-63)Дайте письмові відповіді:1.Що таке біотехнологія?2. Які напрями біотехнології( с. 243, таблиця)?3. ГМО: за і проти.
Письмово висловити власну позицію.4.Що таке мікробіологічний синтез? Що він дає людству?( с.248)
Урок 03.05.2022
Тема: Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини.
Опрацюйте нову тему за матеріалами презентації , відео та відео
- Виконайте письмові завдання, надішліть на перевірку
- Наведіть досягнення генної інженерії людини.
- Які ризики несе в собі генна інженерія людини?
- Розкрийте біотичні проблеми сучасної медицини.
2
- Наведіть досягнення генної інженерії людини.
- Які ризики несе в собі генна інженерія людини?
- Розкрийте біотичні проблеми сучасної медицини.
Урок 02.05.2022
Тема: Застосування генної та клітинної інженерії в сучасній селекції
1. Оскільки тема розкрита в підручнику ( 62-63 параграф) дуже нечітко та незрозуміло, опрацюйте тему за презентацією
2. Перегляньте Відеопояснення ( дещо складне, але інформативне)
3. Виконайте завдання останнього слайду презентації
4. Тестування
Урок 27.04.2022
Тема: Явище гетерозису та його генетичні основи
Вивчіть нову тему, опрацювавши презентацію
Дайте письмові відповіді на питання:
1. Що таке гетерозис? В чому його суть ?
2. Які етапи створення гетерозисних гібридів?
3.Чому гібридна сила зменшується в гібридів F2-F6?
4. Наведіть приклади використання гетерозису в селекції тварин та рослин.
Урок 26.04.2022
Значення для планування селекційної роботи вчення М.Вавилова процентри різноманітності походження культурних рослин
1.Вивчіть нову тему, опрацювавши матеріал презентації
2. Опрацюйте параграф 57 підручника. Зверніть особливу увагу на іл. 95 ( с.223)
3.Що таке культурні рослини? Як вони з`явились? (усно)
4.Центрами генетичного різноманіття є : .... (випишіть назви)
5. Заповніть таблицю с.225
6.Випишіть формулювання закону Вавилова
7. Перевірте свої знання: ТЕСТ
! Пишіть тест, вказуючи електронну адресу, прізвище , ім`я !
Урок 20.04.
Тема:Сучасні методи селекції рослин, тварин та мікроорганізмів.Явище гетерозису
1.Опрацюй матеріал таблиці.
Класичні методи селекції організмів
Метод селекції Сутність методу Де застосовується Масовий добір Відбір багатьох особин з потрібними ознаками без урахування ознак батьків. Найдавніший і найпростіший метод селекції Переважно в селекції рослин і мікроорганізмів, у селекції тварин дуже рідко через малу кількість нащадків Індивідуальний
добір Відбір одиничних особин з потрібними ознаками з урахуванням ознак батьків і складанням родоводів (у селекції тварин) В усіх галузях селекції Створення чистих ліній Виведення гомозиготних особин з однаковим генотипом по великій кількості генів У селекції рослин, тварин і мікроорганізмів Гібридизація: Штучне схрещування особин з різними ознаками — віддалена гібридизація Схрещування особин, які є представниками різних видів Переважно в селекції рослин. У тварин більша частина таких гібридів є неплідною — споріднене схрещування (інбридинг) Схрещування особин однієї породи або навіть з однієї родини У селекції тварин — неспоріднене схрещування (аутбридинг) Схрещування особин різних порід У селекції тварин і рослин
3.Пройдіть тест ( немає обмежень у часі)
Метод селекції | Сутність методу | Де застосовується |
Масовий добір | Відбір багатьох особин з потрібними ознаками без урахування ознак батьків. Найдавніший і найпростіший метод селекції | Переважно в селекції рослин і мікроорганізмів, у селекції тварин дуже рідко через малу кількість нащадків |
Індивідуальний добір | Відбір одиничних особин з потрібними ознаками з урахуванням ознак батьків і складанням родоводів (у селекції тварин) | В усіх галузях селекції |
Створення чистих ліній | Виведення гомозиготних особин з однаковим генотипом по великій кількості генів | У селекції рослин, тварин і мікроорганізмів |
Гібридизація: | Штучне схрещування особин з різними ознаками | |
— віддалена гібридизація | Схрещування особин, які є представниками різних видів | Переважно в селекції рослин. У тварин більша частина таких гібридів є неплідною |
— споріднене схрещування (інбридинг) | Схрещування особин однієї породи або навіть з однієї родини | У селекції тварин |
— неспоріднене схрещування (аутбридинг) | Схрещування особин різних порід | У селекції тварин і рослин |
Урок 19.04.
Тема: Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених- селекціонерів
1.Опрацюйте матеріал лекції.2.Перегляньте відео3.Зробіть конспект( визначення селекції, її завдання та методи, теоретична база )
Тестування ( пройти 19.04) .Обмеженння в часі до 40 хвилин
13.04.2022
Тема: Контрольна робота з теми " Сталий розвиток і раціональне природокористування"
1.Повторіть матеріал:
2.Виконайте роботу ( час виконання необмежений )
3.Натисніть "Надіслати".Оцінки ви не побачите, лише отриману кількість балів. Оцінку вам надішлю
Будьте уважні , якщо в питанні декілька відповідей, то будуть квадратики⬜ навпроти кожної , якщо одна - кружечки〇, де треба вписати відповідь самому- друкуєте маленькими літерами
12.04.2022
Тема: Поняття про екологічне мислення.Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.
1.Перегляньте відео та презентацію
2.Дуже коротко законспектуйте та розберіться в складному матеріалі
06.04.2022
05.04.2022
Тема: Екологічна політика в Україні: прироохоронне законодавство україни , міждержавні угоди. Природоохоронні території. Червона і зелена книга України. Чорні списки видів тварин Відеоурок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=2-47o9iFv6M
Пройди тест та отримай оцінку.
Домашнє завдання:Запишіть в зошит лише відповіді ( буква і слова)1. Рослини, які потребують охорони, заносять до …2. Рослини, які охороняють в усіх країнах, занесені до… 3. Для охорони всієї сукупності організмів створено території, які називають … 4. Природоохоронні установи, створені з метою збереження унікальних угруповань… 5. Природні території, створені з метою збереження й відтворення природних комплексів або окремих організмів… 6. Природоохоронні території, де зберігаються всі види організмів… 7. Особливу категорію становлять заповідники, що здійснюють міжнародні наукові та природоохоронні програми. Їх називають… 8. Українські степові заповідники… 9. Українські біосферні заповідники… 10. Заповідники, створені в зоні мішаних лісів…
Відповіді :
А. Заповідники. Б. Червоної книги
В. орноморський,Український степовий Г. Асканія-Нова, «Дунайські плавні»
Д. Природоохоронні Е. Міжнародної Червоної книги
Є. Національні парки Ж. Поліський
З. Заказники І. Біосферні
Надішліть на Вайбер фото конспекта з відповідями
29.03.2022
Тема:Основні джерела антропічного забруднення грунтів.Необхідність охорони грунтів
Відеоурок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=VUnu9NWCTw0
Складіть опорний конспект
Пройдіть тестування
Увага! Без конспекта ваші оцінки за тест перенесені в журнал не будуть !!!( тому в цей день, коли пройдено тест, надішліть на Вайбер фото конспекта)
23.03.2022
Складіть опорний конспект
Пройдіть тест
Увага! Без конспекта ваші оцінки за тест перенесені в журнал не будуть !!!
Зошити здати в п`ятницю ( з хімії, біології та географії!)
22.03.2022
Тема:Види забруднень, їх наслідки для природних і штучних екосистем та людини
Відеоурок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=C2p6FDdPPAs
Складіть опорний конспект:
- 1-механічні, фізичні, хімічні ( їх різновиди), біологічні
2-індикація забруднень
3- Гранично допустимі концентрації
Прочитайте матеріал про інтродуковані види
Матеріал про біологічні інвазії
Перевірте знання під час тестування
Увага! Без конспекта ваші оцінки за тест перенесені в журнал не будуть !!!
Зошити здати в п`ятницю ( з хімії, біології та географії!)
Немає коментарів:
Дописати коментар